Aura-Oasis - - Studie en onderzoek van paranormale fenomenen

woensdag 30 mei 2012

Kenmerken van een geest in huis 3

Geest in de woning 3?
Soms kan je een heel duidelijk gevoel krijgen alsof iemand naar je kijkt en je niet alleen bent. Dit gevoel alleen kan je je natuurlijk ook inbeelden. Duidelijker wordt het als je ook aangeraakt wordt. Deze aanrakingen kunnen heel subtiel zijn, alsof je tegen een spinnenweb aanloopt, tot heel duidelijk, alsof er je iemand bij de schouder grijpt, je ergens knijpt, aan het haar trekt of gelijkaardige.

Sommigen zien soms zwarte schaduwen. Deze kunnen variëren van grijze vlaktes tot ondoorzichtige pikzwarte blobs die alle licht erachter blokkeren, tot schaduwpersonen. Deze kunnen ook op foto's te zien zijn en ze vormen een der sterkste bewijzen. Schaduwpersonen kunnen eruit zien als een kleine gedaante, een persoon die een hoed lijkt op te hebben en sommige spreken van schaduwfiguren met rode ogen.
Als de zwarte schaduwpersonen voorkomen op een woonplaats, kan deze heel veel energie gaan stelen van je. Je voelt je dan doodmoe, uitgeput of krachteloos. Ook wordt er vaak veel migraine-achtige hoofdpijn ervaren. Dit komt omdat de figuren energie van u gebruiken. Persoonlijk noem ik dit energievampieren.

Er zijn niet alleen zwarte schaduwen maar er kunnen ook witte misten te zien zijn. Dit wit of zwart heeft niets te maken met goed of slecht. De witte misten verschijnen echter ook eerder op foto en bij flits.

Denk niet meteen dat je een geest in huis hebt als je ergens "orbs" op je foto ziet. Bijna alle orbs zijn stoforbs, pollen of motregen, regen of sneeuw in combinatie met flits. Een klein compacttoestel weerkaartst het zeer dicht bij de lens zijnde flitslicht direct terug in de lens en gezien deze meestal met een hele kleine beeldchip uitgerust zijn is de brandpuntsafstand van de lens ook heel klein. Hierdoor is iets dat dichtbij de lens is, niet diffuus maar nog scherp genoeg om een halo terug te kaatsen en toont het zich als een bolvormige figuur die meestal bestaat uit concentrische ringen. Als je dat ziet is het stof. Geloof je dit niet, trappel dan maar eens op een mat en neem een flitsfoto met ingebouwde flits.

Er bestaan echter ook kleine lichtpunten die geestelijk van oorsprong zijn. Meestal komen die voor nadat er net iets is gebeurd, zoals een kader die gaat schuinhangen. Deze hebben geen concentrische cirkels maar zien er vol uit en zijn altijd helder of lichtgevend.

Een verschijnsel dat minder bekend is, zijn voorwerpen die opeens niet meer liggen waar ze zouden moeten gelegd zijn. Je kan deze voorwerpen dagen, weken tot maanden kwijt zijn tot ze opeens ergens op een zeer opvallende plaats liggen. Ze kunnen ook op de plaats liggen waar ze zijn verdwenen.
Leuker is het als een zeer oud voorwerp zomaar uit het niets verschijnt en je dat ergens vindt zonder dat iemand het daar kan gelegd hebben. We noemen dit verschijnsel "apports"

Ik vervolg met erg veel duidelijkere verschijnselen en ook met meer ongelooflijke manifestaties.
Laatste deel: Geest in huis 4

Reacties graag via Forum

6 opmerkingen:

  1. Hallo ik ben diana
    en geloofde nooit in dingen die je anders nooit ziet.
    Maar had als klein kind wel vaak alsof iemand achter me aan zat.
    Me man is ziek hij heeft kanker,en vanaf die tijd zie ik zwarte schimmen,
    1 was klein donker schaduw,en liep voorover met een soort muts op.
    Ik verschoot erg en was bang,tweede ervaring kort erna s''morgens om 5 uur,
    zit ik op de bank en zie in de kast de vorm van een soort schedel langzaam bewoog in me hoofd en zag toen alleen op het balkon een ronde schaduw
    en doorzichtig lichaam,me hond zag het ook en wist niet of die moest blaffen
    of moest zwijgen.
    mijn achterdeur stond open,voor de hond en de verscheining is denk ik naar buiten weg gegaan

    BeantwoordenVerwijderen
  2. we hebben deze nacht een wapperende vrouw in zwart gezien en een paar uur later zag ik een foto die gans op haar lijkt kort op elkaar wat wilt dat zeggen

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Het is moeilijk om meteen te zeggen dat je een geest hebt, ik ken geen details, weet niets over de foto en niets over de omstandigheden en geschiedenis. Best uitgebreid reageren via mail

      Verwijderen
  3. thuis ruikt het soms naar rook en soms schaduwen en koud en warme plekken ook is er een Jezus gezicht op de tuin deur verschenen en ik heb daar een foto van gemaakt dit alles al.5 jaar...in huis

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja het zou kunnen. Vooral als er ook geluiden zijn, elektrische storingen zijn of er dingen verdwijnen

      Verwijderen
  4. Hallo,
    Mijn hondje is op 25-1-2017 overleden en op 12-3-2017 zagen mijn ouders hem in zijn mandje liggen ook hebben ze er een foto van en zie je op de foto een soort rode gloed rond de ogen... hij kijkt naar mijn moeder ook dat zie je duidelijk op de foto's , het enige verschil is dat hij als geest iets kleiner is dan hij was . Heel raar wij zijn alledrie eeg nuchter en geloven hier niet in, maar nu weten we het niet meer...
    Groetjes jolanda

    BeantwoordenVerwijderen